Tuesday, August 25, 2009

Ramadhan...

ramadhan datang lagi....selamat datang 'pahala', selamat datang juga kepada para 'dosa'. well, for me, it's a good thing. but then, aku rse x senang gak bile x byk2 kumpul pahala di bulan yg sgt mulia ni.. aku bz giler skrg..tu bukan alasan,tpi aku still nk jdikan tu alsn gak. sainment bertimbun giler n mase sgt terhad. sekarang ni bley kte every nite ak tdo below 11. awal kan? bukak pose pun tunggang langgang mknnnyer. pape pun, aku xnk merungut sgt mse bulan mulia ni. just go wif d flow jela...bising2 sgt ni pun,susah gak. x berbaloi pun. kan? esok ade test mandarin. tapi aku x bce pape pun. mls giler seh... esok pagi2 baru nk bace. aku harap Allah s.w.t akan merahmati aku dlm apa jua keje yg aku lakukan di bulan ni. walaupun mungkin aku x bpe baik. tapi aku tau yg doa tu senjata paling berguna utk org mukmin. Amin.....