Friday, July 30, 2010

Tak Tahu

Aku tak tahu apa yang difikirkannya. Setiap kali dia berbuat sesuatu, aku akan teliti dan menilik. Apa yang sedang berada di dalam fikirannya. Sikapnya adalah seperti yang aku lihat sejak dulu. Tiada apa yang berubah. Tapi mengapa ya? Mengapa dia ada kalanya bersikap sepertinya aku tidak pernah mengenali dia. Perlakuannya membuat aku twisted. Twisted personality or what? Itu tak termasuk lagi kalau aku katakan double standard. Bercakap 'begini' di sini, tetapi di lain hari jadi 'begitu'. Haa....lucu dan rasa semakin keliru. Dia ini bagaimana sebenarnya? Tak tahulah... Apa lagi yang membuat aku keliru? Hmm.....di luarannya, aku nampak seperti sangat sangatlah low....tapi bila melihat appearancenyer...dan juga kemelatahannya di waktu-waktu tertentu, kerutan di keningku jadi semakin berlurah. Isyh3.....apa sebenarnya dia ini? Semestinya manusia, tapi aku tidka kenal dengannya..dan yang lebih menakutkan, sudah lama kenal, tetapi tak tahu pun dia ini sebenarnya bagaimana.... Pengakhirannya, aku cuma melihat dan meneliti, apa yang perlu aku tahu tentang dia.

1 comment:

Anonymous said...

sapa lak ni babe?